Velkommen til Holbæk Golfklub – En Perle i Dansk Golf

Oplev golfhistorie og naturskønhed hos Holbæk Golfklub, etableret i 1964 og anerkendt som en af Danmarks ældste og mest prestigefulde golfklubber. Med vores beliggenhed på den idylliske Kirsebærholmen i Holbæk Fjord, tilbyder vi en unik golfoplevelse, der kombinerer historisk charme med moderne faciliteter.

En 18-hullers Bane af Topklasse
Fra de første ni huller, der blev taget i brug for over et halvt århundrede siden, til den storslåede udvidelse i 1994, er vores 18-hullers bane en sand juvel. Den præsenterer en udfordrende og varieret oplevelse for golfspillere på alle niveauer. Omgivet af fjordens naturskønne udsigter, tilbyder banen en perfekt blanding af teknisk spil og æstetisk nydelse.

Mere end Bare Golf
Holbæk Golfklub er ikke kun et sted for golfspil. Vi tilbyder en varm og indbydende atmosfære, ideel for både medlemmer og gæster. Vores klubhus og faciliteter er designet til at tilbyde komfort og kvalitet, hvad enten du ønsker at slappe af efter en runde golf, eller nyde en social sammenkomst med venner og familie.

Bliv en Del af Vores Fællesskab
Vi byder alle velkommen – fra erfarne golfspillere til entusiastiske begyndere. Med et medlemskab hos Holbæk Golfklub bliver du en del af et levende fællesskab, hvor passionen for golf og socialt samvær går hånd i hånd.

Opdag Holbæk Golfklub, hvor hver runde er en oplevelse og hvert slag en nydelse. Besøg os og find ud af, hvorfor vi er et foretrukket valg for golfentusiaster over hele landet.