Holbæk Golfklub: En Historisk Golfoplevelse på Kirsebærholmen

En Golfbane Rig på Historie og Natur Siden 1964 har Holbæk Golfklub været et fremtrædende sted for golfentusiaster. Oprindeligt en 9-hullers bane på den idylliske Kirsebærholmen i Holbæk Fjord, står klubben i dag som et vidnesbyrd om golfens udvikling og naturens skønhed. Grundlagt på et tidligere skydeterræn, har denne jomfruelige beliggenhed bevaret sin naturlige charme og historiske betydning.

Design og Naturskønne Udsigter Banens oprindelige design af Frederik Dreyer og senere udvidelse til 18 huller af Jan Sederholm, har skabt en unik blanding af traditionelt sea-side spil og moderne golfarkitektur. Golfspillere kan nyde den betagende udsigt over fjorden og Tuse Næs, mens de navigerer gennem banen, der respekterer og fremhæver områdets naturlige skønhed.

En Bane, der Udfordrer og Belønner På trods af sin relativt korte længde, er Holbæk Golfklubs bane en udfordring selv for erfarne golfspillere. Med sin flade, men vindudsatte terræn, kræver banen præcise og velovervejede slag. De mange søer og bunkers tilføjer til udfordringen, mens de velholdte, middelhurtige greens belønner præcise indspil.

En Hyldest til Dyrelivet og Naturen Klubben er stolt af sin respekt for det lokale dyreliv og de naturlige rough-arealer, der skaber et sikkert hjem for en mangfoldighed af arter. Golfspillere her har den unikke mulighed for at iagttage et rigt og varieret fugleliv i harmoni med spillet.

En Golfklub for Alle Uanset om du er lavhandicapper eller nybegynder, tilbyder Holbæk Golfklub en golfoplevelse, der er både udfordrende og belønnende. Vores elite turneringer demonstrerer banens potentiale og tilbyder en spændende oplevelse for både spillere og tilskuere.

Opdag selv skønheden og udfordringerne ved Holbæk Golfklub – en golfklub, der respekterer sin fortid, fejrer naturen og byder alle velkommen til en uforglemmelig runde golf.